Brits pad R511 - nou gaan hulle nog paaie flenters ry!
Nuwe forum onderwerpe
Die een doen die rondte.
Baie kommerwekkend!!
Groete,
Jacques
| Aanhegsel | Grootte |
|---|---|
| Brits_Road.pdf | 226 KB |
| Brits_Road_Usage.pdf | 289.5 KB |
Jacques, ek kan dit bevestig - was laasnaweek in daai omgewing om 'n oord te bekyk maar moes versigtig ry want dit is woes!!!
Sharkie dit is hoekom ek n Ford ry.
En ek wil graag by Bush 'n Buck gaan kamp, maar wonder hoe mens daar heel gaan uitkom?
Groete,
Jacques
Was Desember in daardie rigting. Het op 'n stadium die pad byster geraak en met my kar en wa so 'n draai deur die veld gaan maak. Gelukkig ongedeerd daarvan afgekom - behalwe vir 'n groot skrik!
En ek wil graag by Bush 'n Buck gaan kamp, maar wonder hoe mens daar heel gaan uitkom?
Groete,
Jacques
Kan ek voorstel jy huur 'n Ford 4x4 en geniet jou gate uit op daai stukkie pad?!
Lyk of dit die begin van 'n baie lekker 4x4 roete kan word!
Erg julle.Sal ook maar 'n ander pad ry noorde toe.
Kan ek voorstel jy huur 'n Ford 4x4 en geniet jou gate uit op daai stukkie pad?!
Arie, Arie, Arie,
Ek het 'n TOYOTA 4x4 - so daar is geen probleem nie!! 

My probleem is die wa. Kan nie lekker wees om net met die chassis daar aan te kom nie... 
Groete,
Jacques
Ek dink ook nou net aan fie oorde op daai pad. Gelukkig is Klein Paradys nie te ver uit nie. 'n Plek soos Atlanta is egter 'n probleem.
Dit laat my nou erg bekommerd voel. Ons gaan die langnaweek Marakele toe en dit is ons beplande roete.
Kan iemand miskien raad gee, watter ander pad kan ons ry Marakele toe? Ek hoor die Warmbad pad is maar ook in 'n toestand.....
Arie, Arie, Arie,
Ek het 'n TOYOTA 4x4 - so daar is geen probleem nie!! 

My probleem is die wa. Kan nie lekker wees om net met die chassis daar aan te kom nie... 
Groete,
Jacques
Jaques, bly om te sien jy kan 'n grap vat
Ja die waens is 'n probleem, gewone karavaan kan amper nie eers meer 'n goeie grondpad hanteer nie!
Netso Arie!! 
Dit is angswekkend om te sien hoe al die "agterpaaie" soos dit genoem word agteruit gaan. Mens is te bang om jou wa daaroor te sleep. Maar sterkte vir al die sleepers.
Tassie, ek het die afgelope Desember gesleep met die Warmbad pad tot reg by die Thaba pad, en daar is nie veel fout met die pad nie. Die pad vanaf Koedoeskop tot by Thaba was nog nooit die probleem nie, dit is n hele ent terug na Brits se kant toe waar die bulk van die probleem le. Ek sou verseker Wrmb, Koedoeskop, Thaba omgery het.
Jacques.
Aangesien jy reeds die TOYOTA het, kan jy 'n 4x4 karavaan huur
- probleem opgelos
He he Bostoe!
Wonderlike goed die 4x4 karavane, maar ek self nie so mal oor hulle nie.
Lang storie vir 'n aand rondom 'n vuurtjie...
Groete,
Jacques
Tassie
Volg maar Pierre se raad en ry Warmbad om. Die stuk tussen warmbad en Leeupoort het ook 'n paar probleempies met slaggate, maar niks in vergelyking met die Brits pad nie.
Ek hoor hulle gaan daardie streeksmunisipaliteit se naam verander na Jerusalem = Hol-e City.
hi ouens,
wat dink julle van n woonwa park by mount amanzi?
Ewert,
Wil jy daar een begin ?
Is daar nie een direk langs Mount Amanzi nie?
Mount Amanzi lyk altyd so lekker - jammer dat mens nie daar kan kamp nie.
Die een langsaan is/was die Hartbeespoort Vakansie oord en nie so lekker gelyk toe ek laas gaan loer het nie...
Groete,
Jacques
Mount Amanzi oorweeg dit om een te begin direk langs die krokodilrivier,direk oorkant Mount Amanzi.Ek stem hartbeespoort is nie baie vars nie,en ek moet se Mount Amanzi het baie venbeter die afgelope jaar,kom maak gerus n draai en kom kyk.
So wanneer kan ons kampplek bespreek Ewert? 
Groete,
Jacques
wens dit was so maklik,sekere van die bestuur is daar teen vir n kampterein,vir my is dit n mooi area dis teen die rivier aan die eenkant en die berg aan die anderkant,en dis net aan die onderkant van harties damwal,sal julle op hoogte hou.
groete
ewert
Dankie Ewert - stuur die moeilike manne daar na Sondela of Klein Paradys Brits toe, lat hulle kan sien hoe lekker ons mense die kampplekke volpak oor 'n naweek.
Ek wag in spanning vir nuus... 
Ex-hartie groete,
Jacques
Oplossing vir die Brits pad.

of dalk hierdie een.

Vir die plaasboer.

En vir die sleepsel

vir enkelas waens...

vir dubbelas waens
Hoekom lyk die Land Rover so skoon?

Toyota is vuil en bewys dat hy deur die modder kon ry... ![]()
Groete,
Jacques
hi ouens,
ek wil graag uitvind of n 2011 toyota corolla 1600 prof. met n gvm van 1300kg n 1994 gypsey regal kan sleep wat 1110kg weeg.
laat weet my asb.
baie dankie
groete
ewert
Wie's aanlyn
Aanlyn gebruikers
- Perdeby
- Kampklong
- PaulS
- Alias
- Len Loader
- wehan