Currie Cup 2010
Nuwe forum onderwerpe
Op hierdie draad kan ons lekker gesels oor die Curriebeker.
Omdat die Tri Nations internasionaal is en die Curriebeker provinsiaal dink ek dit sal beter wees om aparte drade daarvoor te hê.
Kyk asseblief ook na die draad SUPER WegSleep vir inligting oor die raai speletjie op die internet met die naam SUPERBRU.
Pieter, jy's so reg. mens kan dit nie glo nie. Voor die reeks was ons nogal een van die gunstellinge om die reeks te wen! Sienende dat dit die enigste reeks is wat ons nie gewen het nie, sal mens seker oor die teleurstelling kom.
Ek wil darem sê: die Curriebeker is ook nie noodwendig weer in die sakkie nie. Eerstens kry die Springbokke soms af en tweedens het die WP vir Jean De Villiers ook terug. Die Vrystaat is ook nog altyd 'n faktor en die Griekwas hou daarvan om die groot spanne nederig te hou.
Driesman, ek stem met jou saam! Die Currie cup is nog so oop en wyd soos die Liewe Heer se genade en daar is baie honger spanne met hope talent wat hom wil verower!!
Nee kyk, ons sal ons storie moet ken om goeie voorspellings te waag met hierdie een!! TAAI gaan dit wees, VESEKER!!
SKIPPIE RAAK GEWOND DAAR AAN HULLE GAAN SUKKEL
Ekskuus Skippie, ek wou nog sê: die Sharks is ook een van daardie spanne wat nou en dan dit reg kry om die GROOT spanne skrik te maak.
kyk my foto dit se alles Dries
Ek wil net se dat die ou wat die Web blad bestuur (Niklaas) is net so deurmekaar soos die Stormers en het nie rigting nie. Tshipese is in Limpopo omtrent 26 km van Musina en nie in Mapumalanga nie.
Ek is 'n Leeu ondersteuner. Sien julle nou hoekom se hulle altyd met die Super 14 die Leeus bou nog, hulle bou aan 'n span vir die Curry beker.
Morné
Die Leeu's, bulle en WP het natuurlik weer goeie rugby opgelewer die naweek en dan nou weer my span wat gelyk het asof hulle uit 'n opleidings college gekom het(HAAI)
Baie geluk aan die GRIEKWAS julle was puik my vrou is natuurlik weer baie bly daaroor.
Groete
Nicky(HAAI)
Morne, jammer om te hoor!!
Gerrit
WegSleep - SUPER RAAI - SuperBru
1 Mona ( Morné Du Plessis) dra die Geelkep.
2 Shark Girl (Elaine Hatch)
3 Blou Bul (Jan De Waal)
Geel Kep : Morné Du Plessis
Die Geel Kep gaan aan die persoon met die hoogste punte (beste voorspelling) die afgelope week.
GELUK Morné!
Ja nee hulle maak so Skippie
maar sal nog n haai bly
SHARK, kyk gerus weer na kommentaar nr 5.
toe nou jy weet jy mag nie aanstort gee nie lol

Ek se niks.....
Watch ons volgende keer !
Jy sien, MOOI SO CHEETAH'S!! Ek's net so een punt uit met my vorspelling en Big G, jy ook!!
Ons wag maar en kyk na die res van die naweek!!
Ek is amptelik steeds baie trots op my Cheetahs spannetjie. hulle was sommer kookwater!
Ek wonder wat gaan die Bulls se verskoning wees, en die Leeus?
Morné
Morné, ondersteun jy dan nie die Leeus nie? Ekskuus, eintlik is julle mos gewoond aan verloor.
Die BULLS maak nie verskoning nie. Die BULLS sê die Currie Cup word nie in Julie gewen nie, daar is nog 'n paar wedstryde oor.
Geluk aan die Sharks, julle het goed gespeel. Ongelukkig vir julle, is julle nog steeds waar julle hoort, onder die BULLS op die punteleer.
Ja Dries ek ondersteun die Leeus en ek het gehoop dat hulle die jaar met die Currie beker iets gaan beteken. Dit is net dat die Bulls nou my hele kostitusie kom omkrap het gister met SuperBru.
Morné
Ekskuus daarvoor, dit gebeur maar min.
| Team | P | W | D | L | PF | PA | PD | Pts | BW | BL | Total | Streak (hover for detail) | |
| Western Province | 2 | 2 | 0 | 0 | 57 | 11 | 46 | 8 | 0 | 0 | 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| Blue Bulls | 2 | 1 | 0 | 1 | 66 | 49 | 17 | 4 | 1 | 1 | 6 |
|
| Sharks | 2 | 1 | 0 | 1 | 68 | 68 | 0 | 4 | 1 | 1 | 6 |
|
| Griquas | 2 | 1 | 0 | 1 | 66 | 67 | -1 | 4 | 1 | 1 | 6 |
|
| Lions | 2 | 1 | 0 | 1 | 43 | 45 | -2 | 4 | 1 | 0 | 5 |
|
| Cheetahs | 2 | 1 | 0 | 1 | 44 | 51 | -7 | 4 | 0 | 0 | 4 |
|
| Pumas | 2 | 1 | 0 | 1 | 52 | 70 | -18 | 4 | 0 | 0 | 4 |
|
| Leopards | 2 | 0 | 0 | 2 | 45 | 80 | -35 | 0 | 0 | 1 | 1 |
|
Skippie, hou moed.
Nou ja manne, ek seg niks. Dit is hoe my Pool lyk. Ek dra darem die geel pet.
| Aanhegsel | Grootte |
|---|---|
| Pts.doc | 62 KB |
go sharks sorry bulle

Ek sleep 'n 1985 Jurgens Fleetline L met 'n ISUZU 300KB D-Tech D/K Auto
Ek's hoogs ontsteld oor die Blou Bulle wat so swak gespeel het in die Coco cola reeks! Pateties gewees hoor!
Vrystaat, julle was kampioene hoor!! Baie geluk!
Nou kom die Currie cup - jammer Dries maar ons moes net eers gou die kleintjies uit die pad uit kry!
Goeiewense - Pieter
'n Bosveld vuur, nag geluide, goeie geselskap en samesyn - dis hy daai.